0AybukeeDemirr0 Kızlar bugün adetimden tam 6 gün geçti kan tahlili verdim ve sonuç 17487.08 çıktı bana yüksek geldi normal mi yoksa ikiz gebelik olabilir mi?
mlkkk 0AybukeeDemirr0 beta değeri çoğul veya tekil gebelikle ilgili net bilgi vermez. Sizinde adetten 6gün sonrası için normal bi değer zaten tek mi ikiz mi olduğu ultrasonla belli olur🙂