Ekinsevin Selam hanımlar 🌸 Çook heyecanlıyız demi 😍😍Kasım indirimlerinde kaba alışverişi yapacağız bebek arabası konusunda çok kararsız kaldım alanlar önerisi olanlar yazabilir mi lütfen 🥹
Iremsvn Ekinsevin ben cybex priam aldım oto koltuğu ve 0-6 ay küveti ile birlikte katlanınca çok küçülmüyor kaba biraz ama bebek için ve sürüş olarak çok konforlu
ftmaErn Ekinsevin prego venüs aldım daha kullanmak nasip olmadı 28.haftadayım ama indirimdeyken mağazada gidip baktım gayet kullanışlı rahat duruyor eşim en çok beğendi bn daha uygun bişey bakıyordum ama sürüşü falan katlanması çok hoşuna gitti aldık bizde
Melikeakkc Ekinsevin travel pişmanlıktır başka ne alıyorsanız alın 😂 hele kocanız ikinciyi almak istediğinizde burnunuzdan getirecek bi tipse travel yaklaşmayın 😂
newmommmyy2 Ekinsevin ben bagi neo 2 düşünüyorum ama tam kararda veremedim indirime girmiş aslında ama sonrada pişman olmak istemiyorum çok zor bişey bebek arabası seçmek ya 😢
Berfinkorkutt Ekinsevin ben Prego urus aldım tek hamle ile kapanıp açılıyor çok memnunum 5 aydır kullanıyorum
Elif-74 Berfinkorkutt Merhaba memnunmusunuz acaba bende bu modele baktım ancak alt sepetinin ön kısmının açık olmasından dolayı vazgeçtim kullanımı nasıl
sd18 joie litetrax 4 aldım kaliteli kolay katlanıyor ve çok sağlam bu markayı çok duymuştum herkes çok önerdi ve yapı olarak da çok kaliteli
sd18 mihraninannesi55 hayır değil ama puseti takınca size dönük oluyor. zaten pusete koyma zamanı geçtikten sonra da bebekler dışarıyı görmek izlemek istiyor diye o detaya takılmadık. üstte penceresi var açıp bebeğe bakabiliyorsunuz. şu an e bebekte baya bi indirime girmiş ben çok beğendim
newmommmyy2 Gokturkmom_ hiç bilmiyorum maalesef kendi puseti olan bir paket var şuan indirimde onu alıcam galiba ekstra hiç araştırmadım
nihalg0- Ben doona aldım. Doğumum aralıkta yaza kadar kullanırız yazın kabin boy bir arabaya geçeriz diye düşündüm
Esrakzly Ekinsevin bende okuyorum şu an yorumları ne alacağımı hic bilmiyorum siz karar verdiniz bu tarvel sisteme ne oluyor mesela