Fatmanuraksu21 Kizlar 34 haftalık doğum yapan varmı suyum bitmek üzere imiş yarın yatirilicam pazartesi doğuma alicaklar doğum yapıp bebeği kuvezde kalan oldumu sorun oluyormu
Hryedz Fatmanuraksu21 ciğer gelıstırıcı yapıldı mı? Bu bebeğin dogunca durumuna bağlı malesef kımse ıle kıyaslamanızı önermem
caglaa35 Fatmanuraksu21 benim de 34 de suyum azaldı hemen ciğer geliştirici iğne yapıldı 1gun hastanede yattım ve sonunda eve yolladılar ve 37 ye kadar yattım evde ve doğuma alındım (bebeğimde gelişim geriliği vardı yani 34 haftaya göre uyumluydu ) bebeğim 5 gün yoğun bakımda kaldı
ssevilmommy Tomucuk12 hayır yapılmadı. Aslında 3. Gün cihazlardan kurtulmuştu kilosuda gayet iyiydi ama çok fazls tuttular…
Fatmanuraksu21 Hryedz ben bugün ciğer geliştirici yaptım doktor dedi yinede bebek 34 haftalık küçük bebeğe bişi olsa sorumluluğu biz kaldirmayiz
Fatmanuraksu21 Aeell gercektenmi benim 2. Kılı 300 gram şuan doktor girer kuveze dedi sagliklimi bebeği tek isteğim iyi olması
Aeell Fatmanuraksu21 evet bebegı ıyi masallah bı sıkıntısı yok annenın yanında anne daha hastanede bebekle birlikte
Fatmanuraksu21 BerivanLina benim anı tansiyonum da çıkıyor bu aralar suyum çok az kalmış. Kese delindigi için enfeksiyon da kapmisim kanda mecburen yatış verdi enfeksiyonu biraz dindiriyoruz pazartesi dogurtur büyük ihtimalle
Fatmanuraksu21 BerivanLina hayır araştırmaya gittim oda aynısıni dedi fakülte Hastanesi’ne gittim oda dedi suyun çok az kalmış