Rabiul Eşim yıllardır kullanıyor ben istemiyordm en sonunda kendi kullandıgım xiaomi mi band kayboldu bir gün takayım dedim aa bağımlılık yaptı sonra kendine yenisini aldı eskiyi bana verdi😅😅
Benim en sevdiğim özelliği telefonumu evde sürekli kaybettiğimden,saatin yanındaki tuşa basınca telefonun ötmesi😀 sessizdeyken bile.
Saçma gelecek ama sırf bu yüzden bile bayılıylrjm
diğee özellikleri zaten biliyorsunuzdur