Soykan97 Kızlar merhaba Salı günü test yaptım çarşamba günü de test verdim beta hcg 445 çıktı. Arkadaşlarım henüz doktora gitme ultrason da görükmez dediler. Ne zaman doktora gitmeliyim ? İlk gebeliğim yardımcı olur musunuz 🥹
Meltempek Soykan97 eğer herhangi bir şikayetin olmazsa ne kadar geç gidersen o kadar iyi hem stres olmuyosun hem de kalp atışını dinlersin diğer türlü insan günleri sayıyor
TwinsAndBeren Soykan97 6. Haftada kese görünüyor 8. Haftada kalp atışı duyuluyor istersen 6 da git folik asit başlar doktor onu 3. Aya kadar kullanıyorsun geç kalmamış olursun
Rbdrmx İki hafta belli olur bence kese ama beta değerinizi takip etmek için 4 günde bir gidebilirsin canım bazen 6. Hafta da bazen 7 de belli oluyor kesee
Melike1234987 Hyrlisi olsun canım ama istersen 8 haftlik Ken git hm bebek görünür hmde kalp atışıni duyarsın şimdi gdrsen sadece keseyi görürler ve çok erken olur
Ceren1996 Soykan97 Bende Perşembe günü öğrendim 326 çıktı. 4+4ken yarın 5.0 oluyoruz randevuyu ayın 18e alabildim yani 7.0da gidicem