kerem12345 Hanimlar ben oturma odasi icin de bi besik almak istiyorum da su hamak besiklerden mi almaliyim yoksa ana kucagi olan tarzdan mi tecrubeli olanlardan oneri fikrine ihtiyacim var 🥰
meltemucr kerem12345 ana kucağı vardi ilk bebeğim de ben hamak tarzı olandan alıcam çünkü bebekler illa sallasın istiyor
rumisam kerem12345 ben tecrübeli değilim ama ana kucağıni önerdiler hep bende onu aldım güzel sallanıyor ilerleyen aylarda içine koyarsınız sizi izler de ama hamak besikte izleme şansı yok sadece uyur dendi bana
Minigiim-vebenn52 Ana kucağı daha kullanışlı ileri zamanlarda oturtturuyorsun mama bile yiyebiliyo o şekilde oturarak