Kızlar ilk gebeliğim ilk muanede devlet hastanesine gittim sıra almak istesem 10 gün sonrasına veriyor kendi doktorum bazen oluyor bazen olmuyor çok kalabalık oluyor ilgili olmuyorlar bu yüzden bende özel hastaneye gittim , çok ilgili ve doktorun hastası seveni çok normal doğum yapmaktan da korkuyorum sezeryan istiyorum zaten özelde hep sezeryan yaptırıyorlar arkadaşım devlet de normal yaparken çok zorluyorlar canın çıkıyor dedi sezeryanı da acil durum olmadıkça yapmıyorlar o yüzden özele gitmeyi tercih ettim sizce özel hastane mi devlet hastanesi mi