Herşeyi nasıl yaptınız nasıl yetiştiniz Ben doğum yapacağım güne kadar normal gözüküyor doğumum.Bebek iri denildi bacak boyu uzun denildi sezeryan olacaksın dediler. Şimdi erken lohusa psikolojisi mi ne bilmiyorum herşeye yetişememe gibime geliyor 5 ve 3 yaşında çocuklarım var.Rabbim hepimizin yar ve yardımcımız olsun.