Kardelennnsen sezaryen doğum yaptım, bebeği çıkardıktan sonra yanağıma getirdiler çok güzel bir andı 🥰 sonra ölçümü giydirmesi falan derken babasına götürmüşler. Eşimle birlikte bir personel alıp kaldığımız odamıza götürdüler annem babam odada bebeğimle kaldı bende dikildikten sonra beni de odaya götürdüler. Birlikte çıkacağız sanıyordum benden önce odaya çıkardıklarını duyduğumda baya üzülmüştüm 🥲