hermione_granger inşallah da yaşamazsın biz küvez sonrası yaşamadık ta ki 3 yaş civarıydı galiba bı halsizlik baygınlık hali yaşadık hatta doktor havalemi dedi sonra tahliller testler meğer şekeri çok düşmüş iyiki erken farketmıssınız dedi sadece aç kalmayacak uzayan açlık sürekli bişeler tüketecek dedi çok şükür bi sorun sıkıntı yaşamadık