Ada_Su Merhaba arkadaşlar. 0-1 aylik (50 cm) bebek kiyafeti alinmalı mı? Sipariş ettim ama etmesemiydim diye düşünüyorum..🤔0-1 ay kiyafeti prematüre bebek mi, yoksa yenidoğan mı oluyor? Tecrübeliler bu konuda bilgi vere bilir mi? :/ yanlış yaptıysam, geç olmadan iptal edeyim:/
An53 Ada_Su Yani ben 2 takım aldım 0-1 ay olan. Yani 15-20 gün anca giydi. Ama iyiki almışım diyorum çünkü ilk doğduğunda 0-3 ay olanlar çuval gibi oluyordu elini katla kolunu katla onu da hiç sevmiyorum
Derya7753 Ada_Su prematüre bebek kıyafetleri farkli oluyo üstlerinde yazar zaten ben yenidoğan 0-1 ay 5 tane takım 3 tane fala da tulum aldım çıtçıtlı badide uzun kısa kollu 7 tane falan almışımdır 0-3 de aldım hep iki tane de hastane çıkışı aldım bitanesi 11li bitaneside 5li takım sen al yenidoğan 0-1
Alpmom__ Ada_Su bende aldım rahat 5 takımı var . Her çocuk iri doğmuyor her ihtimali düşünmek lazım . Bence olmalı kesinlikle
ikibebeliannis Ada_Su çok küçük en fazla 3-4 gün giyiyor İki kızımda 54 cm doğdu olmadı o kıyafetler 2-3 günden sonra küçük geldi İptal edin Bence
Ada_Su An53 aynen bende onu düşünerek, 0-1 ay aldim ama çok çabuk büyüdüğü için fazla birşey de almadim, çoğunu 1-3 ay aldim.. ama yeni doğduğunda bebekler çok küçük oluyor dedikleri için 0-1 almanin gerekli olduğunu düşündüm, büyük durmasin diye.. Bir de şimdiden 3 ay + almayı tavsiye edermisiniz? Ben 3 aya kadar yapıyorum bütün alışverişimi.. sonrasini büyüdükce alirim diye düşünüyorum.
Ada_Su An53 ben 5 tane 0-1 kisakollu alt body, 2 tane uzun kollu aldim, 3 tane alt üst takim, 1 tane hastane çıkışı ama benim ki 3 lü set(body, tulum, şapka) bunlar az mı gelir?:/ diğer aldəklarım hepsi 1-2 ay:/
Rbdrmx Sakın almaaaa derim ben aldım perişan olduk yaaa çok küçük oyuncak ayı ve bebekler için oluyo resmen iptal etmelisiinnnnn çok hızlı büyüyorlar veee giydiremiyosunnn
Rbdrmx Ayyy keşke hepiniz almasaydiniz inannin çok küçük geliyor ve bir iki gün anca giydiriliyooo 0.3 ay alın hanımlar 💕❤️🍀
Berfinkorkutt Ada_Su 50 cm deniyor ama 57 58 cm e kadar çok rahat kullanılıyor oğlum 50 cm doğdu tam fakat 2. Haftasında kontrole gittiğimizde 8 cm lik bir boy uzunluğu tespit edildi eşimde bende uzunuz. Genetik bir rahatsızlık olduğundan şüphe ettiler ama şükür öyle bişey olmadı. Fakat biz 1. Ayına kadar o pantolonları tulumları giydirdik yani rahatta oldu.
Melek3675 Ada_Su bebeğim 70 günlük yeni yeni cıkıyoruz o ay olan kıyafetlerden kesinlikle alınmalı ben almadım pişman oldum daha sonradan aldım mecbur
Annelikmghb Ada_Su yenidogan hastane çıkışı 2 tane onlu set aldim 10 adete yakinda yenidogan ikili besli takim aldim kış bebesi olacak digerlerini 3 6 9 ay icin aldim kışın kurutma sorunu olacak birde iki kat giydirirm dedim belki bezinden tasma kusma sorunlari olur diye gerekli ama yazin bir zibinla durabilir