İğneden 36 saat sonra çatlar, tüp bebekte mutlaka çatlamış olması gerekli işlemin yapılabilmesi için. Aşılamada çatlamaya yakın olsa da olur sperm orada bekleyeceği için. Ve evet çatlatma iğnesi kesin çatlatıyor ben 2 tane ovitrelle vuruldum hem her aşılamada hem her tüp bebekte