Aysedgrlikrkmz Ay yaa çok güzeller adlarıyla yaşasın hepsi inşaallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🥰🙏🏼
KlncA Aysedgrlikrkmz Kendisi bi doğmaya karar verebilirse Kerem koyucaz ismini ama bekletiyor 😁 40+2 👍🏻
Aysedgrlikrkmz AlininAysesii yaa bizde de aynı durum ama böyle tahminler vardır kız olsa şunu koyarız erkek olsa bunı koyarız diye 🥰🥰🥰
Sonkayalar Aysedgrlikrkmz 28+4 haftalıgız bir kızım bir oglum olucak Belinay ve Atahan koyucam ınsalalh 🐣🐣
Aysedgrlikrkmz Sonkayalar yaaa belinay ismini bende çok istiyordum ama içinde ay olan isimler ayın hareketlerine göre ruh hali değişiyor diyolar ettafımdada var doğru gibi geliyordu 🥰🥰🥰