Bebeğim üst üste enfeksyon geciriyor ateş leniyor , doktor lar antibiyotik verip geciyolar.. üst üste 1 ayda 2,3 kez ateş enfeksyon olurmu ya anlamıyorum … Oyuncaklarini sirkeli suyla temizliyorum , herseyine dikkat etmeye çalışıyorum elleri sürekli ağzında birde dis çıkarma dönemi 11 aylık olacak artık yoruldum.. sürekli endişe etmekten.. boğaz yolu enfeksiyondu sözde sürekli böyle olması acaba başka birşey mi var diye düşünmekten aklımı yitirecegim