Zeynep9120 merhabalar sizin dönüşünüze ihtiyacım var uyku kaygısı yaşıyorum bu süreçte doktorum xanax verdi yanlızca 8 gün kullan dedi ama ben atlatamadım doktorumda uyuyamağında yarım iç dedi ama bebeğime zarar vermesinden korkuyorum yoksunluk falan bişeyler diyorlar ya sizin bebeğinizde bişey oldu mu ne yaptınız o süreçte