Esmerannee1080 Kızlar 34 hafta 2 günlük gebeyken nst çekildi 100 120 lerde çiktü bebek kendini çok sert yapip aşagı baskı yapiyordu doğum sancılari denilip yatısım yapildi bebegin kilosu 2 kilo 170 gram doktor iyi dedi ama bana az geldi iki hafta durdursak iyi dedi ciğer gelistirici ve proloton depot igne vuruldum 5 gundur donemiyorum yuruyemiyorum oturamiyorum cok canim yandi rahimdede yumuşama olmuş dedi bu durumlari yaşayıp kac haftada dogum yaptiniz doğumunuz normal ve kolay oldumu 😣😣😊
Enesim Esmerannee1080 33+5 haftalıkken aynı şeyleri yaşadım sancım o kadar şiddettli değildi sadece 70-80 lerde düzenli sancılarım ve kanamam vardı ekstra şuan 35+3 olduk lekelenmem devam ediyor hala
Esmerannee1080 Enesim gecmis olsun ben 26 haftalikkende yasadim ciger gelistirici igne vuruldum iki doz suanda bi doz hayirlisiyla kuvagimiza aliriz ins