Merhaba hanımlar 6 ay önce sprail çıkarttırdım her ay regl oldum gecikmem oluyordu ama şunu sormak istiyorum belim çok ağrıyor afedersiniz beyaz akıntım oluyor en son 22 Eylül’de regl oldum Ekim ayında olmadım 2 gün önce test yaptım birşey çıkmadı ne olabilir tekrar test mi yapmalıyım acaba?