Masal7778 Kizlar 19. Haftamdayim iki gündür belime anlık sancı giriyor geri gidiyor ara ara oluyor normal bir durum mu yoksa tedirgin olmalı mıyım ?
Smysr Masal7778 14 15 haftadan beri bel ağrısı çekiyorum 26. hafta oldu hala aynı. Agri icjn magnezyum verdi doktor, bende etkisi yok ama çoğu kişiye etki ediyor saglikocaginda yazdır istersen zarari yok
Mervealya1992 Masal7778 benm devamlı var 22 haftalk oldum basından ber vardı bu ada daha cogaldı ayakta 5 dk kalsam agrıyor plsentam rahme cok yakınmış buyuk ıhtımal ondan doktorda ayakta kalmadedi zaten
Masal7778 sunsetss kanım biraz düşük ama magnezyum kullanmıyorum ondan olur mu ? Korkuyorum bebeğime bişey olmuştur diye
sunsetss Masal7778 korkma Allahın izniyle birşey olmaz ben düzenli magnezyum kullanıyorum aile hekimine gittiğin zaman söyle yazarlar mutlaka
Smysr Masal7778 sürekli var ben de bazen agri geliyor saatlerce geçmiyor özellikle geceleri, bu yüzden sabahın köründe doktora bile gitmisligim var ama bebekle alakalı sorun yok benim vücudum öyleymiş, magnezyum kullanın derim çoğu kişiye iyi geliyor