Nazsuuu bende grip olmuştum crp 38 çıkmıştı buraya sordum çok yüksek olduğunu, bebeğe geçebileceğini hatta enfeksiyondan bebeğini kaybedenlerin olduğunu, acilen doktora gidip antibiyotik başlamam gerektiğini söylediler. Ancak doktora gittim hem özele hem devlete gebelikte normal olduğunu, parol ve ıhlamur içebileceğimi söyledi. Yani doktorunuza sorun o ne derse onu yapın diğer değerlerinizle beraber değerlendiriliyor çünkü