Tinkivinkidipsi benim ikinci gebeliğim ilkinde geçen sene düşük yaptım 8 haftalıkken ama o gebeliğimde ağrı kramp olmamıştı bu sefer bende de korktum hele ki ilk gebeliğimde düşük yaptığım için en ufak şeyden endişe duyuyorum bugünde lekelenmem olduğu için çok huzursuzlandım dayanamayıp internetten doktorları dinliyorum bazen insan daha da endişe duyuluyor çünkü bu lekelenmeler adetten bir kaç gün önce oluyor dediler iki üç doktorlar ben 5 ci haftadayım bugün ara ara kahverengimsi lekelenmeler geldi diğer gebeliğimde bu şekilde başlamıştı önce lekelenme sonra koyulaşıyor sonra kanama geliyor o yüzden benimde bir bilgim yok seni yanlış yönlendirmek istemem progesteron hormonu salgılıyor hem bebek tutunuyor bende rahim yumuşayıp büyümeye hazırlanıyor diye dinledim bu bile içimi rahatlattı bel ağrısı oluyorsa bunun sebebi de leğen kemiğinin doğum için hazırlık yapıp yavaş yavaş ayrılmaya hazırlandığı için bele vuruyormuş doktorlar ben soramadan agrıların nedenini hiç söylememişti bun bunları internetten duyunca bir nebze bile olsa için rahatladı endişelerim gitti ama sen doktoruna sorabilirsin tekrardan randevunda