Aylizinannesii SemaEmre05 ay canım merhaba ben orda düşünüyorum Selçuk topçuda ama randevu çok zor bulunuyor bilgisi olanlar yazsın bari üste atalım kaç haftalıksın
SemaEmre05 Aylizinannesii benim doktorum Selçuk bey inan çok iyi doktor salı günü Allah nasip ederse sezeryan olacağım
SemaEmre05 Aylizinannesii randevu bulamazsan eğer sabah erken gidip sıra alabilirsin ben hep öyle yaptım sabahları açıyor Selçuk bey sırayı
Aylizinannesii SemaEmre05 aaaaa hayırlı olsun bizide bilgilendirir misin hastane doktor ebeler vs bende onda düşünüyorum perşembe günü gideceğim