NurZenkin bazıları süt içiyormuş bazıları sade soda ama ben ne yapsam geçmedi. O yangın tutunca umudu kesiyorm geçmesini bekliyorum. İlaç kullanan da varmış ama ben ilaç kullanmaya pek sıcak bakmıyorum. O yüzden bi umut geçer diye bekliyorum. He bide 8 den sonra bişey yemiyorm fark ettğm kadarıyla geç saatlerde bişeyler yemekde tetikliyor mahvoluyorm