turkan403 Abc_ABC benim Martin başı gibi demişti 🤭 ben çok erken gitim 19haftada gönderdi doktorum bir ay sonraya gel dedi şuan randevu bulamıyorum 🤦
Hediye42 Abc_ABC 20. Haftada yani geçen cumartesi girdim detayliya doğum da Mart ortası belki de başı olacak
seyma0661 Abc_ABC pazartesi 21 oluyoruz. o gün de detaylımız var. Doğum 17 Mart gözüküyor tabi sezeryan olursa 1-2 hafta daha erken 🥹
Busra121 21+3uz bugün. Salı günü detayoi USG randevumuz var. Doğum da Martin 10 u gibi görünüyor ama sezeryanla olacağından 1 2 hafta öncesi olur diye düşünüyorum
myangelson Abc_ABC 19+5 de girdim şuan 20+2 haftaligiz. O haftalarda girilir tabi daha iyi olur hatta. Benim detaylıda bebeğin kalbinde parlaklık gördü 26. Haftada tekrar gideceğim bakacak. Doğum da 19 Mart ama sezaryen olacağı için 1-2 hafta önce olacak 😊