Queen3524 elifzubeyde Bende ilk sonucumu e devletten görmüştüm hemen gitmiştim zaten ön sonuç ne gelirse genelde 2. Sonuç o geliyor. Beni hiç aramadılar sadece asıl sonuç çıktığında sonucunuz çıkmıştır diye mesaj geldi gittim
elifzubeyde Queen3524 ilk sonuç çıktı asıl sonucu bekliyim mi acaba çıkar mı oda yakın zamanda bugün çıkmış ilk şuan şehir dışına çıktım geri mi dönsem diyorum ama
Kezbankafa Melike1234987 ön sonuç 4 günde diğer sonuç tam 3, hafta çıktı. Üniversite hastanesinde yaptırmıştım
Melike1234987 Kezbankafa bnde şehir hastanesnde yptrdim 3 hafta oldu bgn daha çıkmadı banada mail adresi verdiler oradan msj at haber al dediler ztn e devlette de çıkıyorda bnim sma var mı uok mu ona bakacak lar ilk sonuçum temiz çıktı da. Bunu bklioz
Melike1234987 Kezbankafa e devlette tahlililerim bölümün de sadece sonucunz çıkmıştr yaziior PCR testi yazıyor isminde
Queen3524 elifzubeyde Dayanabilecek misiniz bilmiyorum ben asla dayanamadım 🙈arayıp öğrenin isterseniz. Zaten ön sonuç down olup olmadığını söylüyor kesin olarak. Asıl sonuçta kalan kromozomlara bakıyor
Minikkuzum00 Melike1234987 amniyosentez kesin sonuç mu ? İkili testimde bir bebeğimde sıkıntı çıktı ikiz gebelik. Çok üzülüyorum. Siz ne için yaptırdınız
Melike1234987 Minikkuzum00 çok az bir yanılma payı oluyor dedi doktor bnde ilk bebegimi sma dan dolayı kaybettim o yüzden yptrdm ilk sonuç temiz çıktı ama diğeri daha çıkmadı
Leoskooo Üsküdar Zeynep Kamilde yaptırdım 6 hafta oldu hala çıkmadı sonuç. Bütün testler çıkmadan ön sonucu dahi vermiyorlar. Herkesinki ne kadar kısa sürede çıkmış ☹️
Leoskooo elifzubeyde dna dizilimi ile alakalı olan test çıkmadığı için diğerlerini vermiyorlar pazartesi günü danışmadaki bayanda baktı çıkmadı dedi
Queen3524 elifzubeyde banada numara verilmedi zaten hastaneyi arayıp genetik sekreterine bağlanabiliyorsunuz. Yinede siz bilirsiniz ben e devletten görüp gitmiştim yani verdiler inşallah iyi sonuç alırsınız
Melike1234987 Minikkuzum00 inşallah inşallah ya 3 hafta ya çıkar dediler ama hala da çıkmadı beklemek de sıkıcı
Aysmdr Queen3524 Benim e-nabızda görünmüyor. İlk sonuç çıktı mesela o da gözükmüyor. Nereden bakıyorsunuz? Tahlillerimde mi gözüküyor? 1 aydan fazla oldu bekliyorum ben de . İlki için mesaj geldi ona göre gittik.
Queen3524 Aysmdr birde ön sonucu e devletten gördüm ama asıl sonuç çıkınca hastane mesaj attı sonra e devlete düştü
Aysmdr Melike1234987 Benim gözükmüyor orda ilk sonucum çıktı mesela yok tahlillerimde. İkinci sonuç bir aydan fazla oldu haber yok. Ondan sordum