Yürüyüşe çıktım bugün kızlar normalde her gün 30 40 dakika yürüyordum ama bugün çok zorlandım .
Yürürken bir anda baskı oluyor itiliyor gibi içeriden duruyorum geçiyor biraz yürüdükten sonra tekrarlıyor doktorumu aradım normal karnın büyüyor bebek büyüyor artık dedi yaşıyor musunuz sizde bunu şuan da kasık ağrım var mesela 🥹