Selmas57 Edaceho ben serklajliyim 22 haftaligim. Serklajdan sonra sadece iki tane proluton igne vuruldum o kadar. Progestan falan kullanmadim doktorum gerek gormedi.. belki ilerleyen haftalarda verir hic bilmiyorum
Zhraaltun Edaceho 27den beridr kullaniyorm suan 34boldum son iki tane proluton kaldi onuda yptr daha yazmicam dedi doktrm canm yani 36 da birakms olcam