Arkadaşlar merhaba. Ben 35 gün önce acil sezeryana alındım help sendromu geçirmişim. Sezeryan sonrası bana 2 dren takıldı. Drenimin biri kapandı ama diğeri sızlama yapıyor. Yatıp kalkarken hala dren acısı çekiyorum dikişimden yana hiç problemim yok. Bunu yaşayanınız oldu mu acaba?