Anoniminiz Aşılamayla hamile kalanlar kaç yumurtanı oluşmuştu ve tek gebelik mi çoğul gebelik mi oluştu
Ayse71 Anoniminiz benim 2. Aşılamamda 18 mm yumurtam oluşmuştu 1 adet yumurtaydı geriden gelen vardı ama çok büyük değildi hamile olduğumu öğrendim pazartesi günü çok şükür en kısa zamanda sizede nasip olur inşAllah ☺️🌸🤲🏻
Aysenur_0046 Serya3 yapıyor canm istendiği büyüklüğe gelirse yumurta örneğin 20 mm 19 mm vs yapıyorlar hangisi tutarsa
D12ekim deniizz_ aşılamadan sonra belirtiniz var mıydı neler yaşadınız benim 2 günüm aşılamanın belirtisi sıfır normal mı
D12ekim deniizz_ aşılamanın 10 günü test yapmadım hiçbir belirti yok tutmadı bence hatta hiç aşılama yaptırmış gibi değilim bazen yaptırdığı mı bile unuttum
deniizz_ D12ekim illa belirti olacak diye birşey yokki benimde belirtim yoktu ümitsizdm ama sonuç pozitifti 🥰
D12ekim deniizz_ inşallah öyledir ama bu forumda çoğu kişi belirti yaşıyor ve daha önce hamile kaldığım benim ilk zamanlar oldu ama nasip olmadı kürtaj oldum diye bide hep belirti arıyorum bu yüzden