Yumurtlama günlerimi değerlendirdim 27 ekim. İlk denemem bu yolda. Hiç bir sağlık sorunum yok. Doktor tüm tahlilleri yaptı kasımda folekül izleme yapacak. Dün ve bugün aşırı rahatsızım. Nefes alırken sırtım ve ön taraftan döş kafesim acıyor. Neden ola bilir bu?