Bende oğlumda bu sorunu yaşadım ebeler sağlık ocağında söylerdi doktora git derlerdi giderdim doktorda kapalı kutu nerden bilebiliriz dedi. Ve doğumun ikinci günü doktor kontrolünde kalp damarının tıkanık ve dar olduğunu ögrendik ameliyata aldılar ilki başarısız ikincisi başarılı 18 gün boyunca hastanede kaldık çok şükür şuan bir sorunumuz yok. Sizi korkutmak istemem asla . Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız