Ayseyldzatly benim de bu hafta gidip bebeği görüp kalp atışını duymam gerekiyordu ama nasip olmadı bir türlü. Aksilik çıktı hep pazartesi gideceğim. Bazılarına da aynısı denmiş ve 8. Haftada bebeklerini görmüşler bence acele etmemek lazım. Ben doktorumla sağlıklı iletişim kuramıyorum. Devlet ve çok kalabalık içeri de aynı anda 4-5 kişi oluyor kapısı açık ve yığılma var kapının önünde haklı olarak rahatsız oluyorum birilerinin benim özel sorularımı duymasından. Haftaya özele gideceğim.