Ilayda1 Kızlar ben bu ay aşımaya başlıycam, ilk bebeğimde aşılamaydı ama unuttum nezaman doktora gidildiğini Regl yeni bitti, olmaya yakın mı gitsem
Serya3 Ilayda1 reglin ilk yada 2 . Günü baslaniyo ilaca o yüzden bence bi iki gün önce gidilmesi iyi😍🤗