Ennna Merhaba arkadaşlar Perşembe günü devlet Hastanesi’ne muayene oldum, kan tahilili istedi. Kan vermeye gittiğimde yarın 9.30a kadar gel ver dediler, gidemedim. Pazartesi günü kan verebilir miyim acaba bilen var mı?