ilaydaalptekin Lütfen yardım edin kafam çok bulandı stres yapmaya başladım araştırdıkça kötü oluyorum tedavisi felan nasıl olacak bilmiyorum. Yarın doktora gideceğim 😥😥😥😥 20 haftalık bebeyim idrarda enfeksiyon da var.
Crocus20 ilaydaalptekin korkmayın ve tansiyonunuzu takip edin her gün mutlaka. Benimde +3 tü ilk enfeksiyontan olabilir dedi ama sonra enfeksiyon geçmesine rağmen protein arttınca 24 saatlik idrar toplamamı istedi. Bu arada benim tansiyonum ara ara yükseliyor ilaç kullanıyorum ona rağmen 24 saatlik idrarda normal geldi. Takibe devam edicez
ilaydaalptekin Elfelf475 ben sonuç attım doktorum proteinin de biraz var çıkmış dedi sağlık ocağında yaptırsım idrarda+3 dedi
Elfelf475 ilaydaalptekin benim de ilk ay öyleydi. Doktorum sadece bol bol sıvı al dedi. Şimdi 25 haftalığım geçen haftalarda tekrar idrar verdim temizdi. Enfeksiyon varsa o da böyle sonuç çıkarıyor.
Pelinezmiram ilaydaalptekin benmde öyleydi çokta su islctim en son doktorum antibiyotik basldi öyle protein kaçağı bitti