Mysgnldfne İyi akşamlar hanımlar idrar enfeksiyonundan dolayı doktor agumentin antibiyotik verdi hap şeklinde gebelıkte kullanıyor değil mı bi zararı olmaz herhalde ilkınde yaşamamıştım o yüzden bilmiyorum
GEM Mysgnldfne Bende idrar yolu enfeksiyonu olmuştum doktor bana az bi enfeksiyon var tek kullanımlık toz ilaç vereceğim dedi ve onu verdi idrar yolu için ilk defa agumentin kullanan duydum ama doktor vermiş sakıncası olsa bebeğe vermezdi
Melek255 Mysgnldfne hamileliğimin başından beri 3 kutu kullanmışımdır bende de sürekli enfeksiyon vardı. Doktor uygun görüyorsa kullanmak gerekiyor enfeksiyon daha tehlikeli diye biliyorum.
Pinartmd Mysgnldfne gebelikte antibiyotik kullanilir kullanmazsaniz enfeksiyon ilerler bebege gecer ve erken dogum riski artar
Mysgnldfne Melek255 evet doktor riskli dedi o yüzden yazdı da hani normalde gebelıkte kullanılmaz ya ilaç sakıncası var mı bilemedim
Sara_bebek Mysgnldfne ben serklaj oldugum icin 5 gun antibiyotik yazmişti doktor hap şeklinde bende doktora sordum hani antibiyotik zararli bebegime bi zarari olurmu asla dedi asla ne cocuga nede sana zarar vermez zararli olsa ben onu sana yazmam dedi
-Papatya33 Gebeligimde bende çok kullanmak zorunda kaldım. Doktora tedirginliğimi söylediğimde enfeksiyonun daha tehlikeli olduğunu kullanmam gerektiğini soyledj