zehrdemir Her ay düzenli adet gören biriyim temizlendikten sonra ay ortasında da lekelenmem bu zamana kadar hiç olmadı bu ay temizlendiğim günü hemen değerlendirdik ondan 12 gün sonra kahverengi açık kan şeklinde tekseferlik leke döküldü ve hemen kesildi 3 Gün önce kan testi verdim sonuç negatif yarın regl günüm gecikmem olursa 10 gün sonra mı kan testi veriyim tekrardan anllatığım bu lekelenme yerleşme kanaması mı sizce
busrasya zehrdemir yerleşme kanaması mı bilemedim ama dediğiniz şekilde kanamayı ben yumurtlama dönemlerimde yaşarım genelde adetten 10 14 gün sonraya denk gelir
ttazeannee zehrdemir yerleşme kanaması olabilir canım. Benimde olmuştu yerleşme kanamam adet oldum sandım sadece leke gibi geldi üç gün sürdü sonra bitti. Bende yerleşme kanamasından şüphelenip erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan verdim hamile olduğum kesinleşti
ttazeannee zehrdemir gecikme olunca erken gebelik testi ile dene bakalım içine sinmezse yine kan verirsin dört beş günden sonra
zehrdemir Lekenin döküldüğü gün kasık ağrım çoktu o hafta kasıklarım ağrıyordu hamile değilsemde o tarz bir lekenin dökülmesi normalmi sizce
ttazeannee zehrdemir yumurtlama zamanları benimde oluyor kasık ağrısı belki ondan belki gebelikten bilemeyiz Bi kaç gün bekle test yap
gmglcnnc Merhaba, adetim gecikti ayın 27 sinde açık pembe leke leke kanamam oldu ve 3 gün sürdü. Kan testim negatif cikti doktor 10 gün sonra tekrar gelmemi söyledi geç döllenme olabilirmiş böyle bir durum yaşayan var mı?
atmaca53 gmglcnnc bende benzer bir durum yaşıyorum. Testim pozitif, beta 7600 ama 6 gündür devam eden pembe bir leke mevcut. Bu arada beta testini bu lekelenmenin 4. Günü yaptırdık. Yurtdışındayım burda doktor bulmak çok zor 13 kasıma randevu alabildim. Hiç yardımcı olan yok