Rukye34 9 haftalık hamileyim doktora gittim kese yeni oluşuyor demişti bu hafta tekrar kontrole gidecektim ama bugün kanamam var adetin ilk günü görülen kanama gibi korkmalı mıyım ??
meltembadem Rukye34 acile gidin lütfen vakit kaybetmeden. Kanama alanıda olabilir düşükte olabilir. İğne fitil başlayabilirler
hakkah24 Rukye34 Canım yerleşme kanaması da olabilir kadın Doğum bulunan bir acile gidip içinin rahat etmesinde fayda var
Kubra001111 Rukye34 yerleşme de olabilir ama mutlaka doktora gidin düşük önleyici iğne yaparlar benim öğrendiğimden beri lekelenmem var bazen kanama oluyo Dr kalp atışını duymadan bişey yapamayız dedi haftaya salı kontrolumuz var inşallah hayırlı haberler alacağız inanıyorum
Rukye34 Kubra001111 adetin ilk günü görülen gibi yoğun bu kanama değil ama ilk hamileliğimde böyle birşey yaşamadım tedirgin oldum
Rukye34 Kubra001111 bizde henüz kalp atışını dinleyemedik ama bu hafta kontrolümüz var sanırım bi acile gitsem iyi olacak 😢
Oksuruksurubu Rukye34 hemen acile gidin aynı şey benımde başıma geldi düşük tehdit varmış progestana başlattılar
Oksuruksurubu Rukye34 baya adet oluyormuşum gibi önce kahverengi geldi sonra pembe sonrada tamamen kırmızı
Rukye34 Oksuruksurubu çok geçmiş olsun ama benim ki o kadar yoğun değil çok silik bi kanama varla yok arasında ama yine de korkuyorum
Rukye34 Doktora gittim doktor eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için bu gibi kanamaların normal görüldüğünü söyledi eğer şiddetlenirse tekrar gitmem gerekiyormuş kanamam biraz arttı ama yarına kadar bekliycem