Tugceozturkk Ben de öyleyim ya 1gün kaldı 30. Haftaya Bu haftadan sonra çabuk geçer diye düşünüyorum ❤️
Esra1999 meryinthemood bende bugün 30. Haftaya geçtim 1320 olmuştu dün bakalım sağlıkla gelsin kızım💕
Jasmine2426 meryinthemood 29 haftalığız 29+5 te kontrolümüz var merakla bekliyorum 1 ay oldu gitmeyeli 🥲
Alone meryinthemood bende tam 30 haftalığım. 20. Haftadan beri baş geliş pozisyonda yavrum. Acelesi var ama annesi sezeryan olacak 😂 riskli bir gebelik geçiyorum. 18. Haftadan beri ha doğdu ha doğacak diye diye 30 u gördük şükür