Smeyye-0 Kızlar 34+4 haftalık hamileyim ve kasıklarımda geçmeyen bir ağrı var vajinamada vuruyor ağrısı bacaklarıma doğur yayılıyor bi doğum belirtisi mi acaba 🥺
hayalim35 Smeyye-0 doğum sancısı düzenli gelip giden ağrılardır stabil devam ediyorsa doğum değil ama geliyorsa bi kaç saniye snra gidiyorsa ve tekrar gelip gidiyorsa doğumdur eğer gelip gidiyorsa sancılar arası dakikayı tut sıcak duş al yalancı sancı ise geçer
Smeyye-0 hayalim35 teşekkür ederim ama ilk hamileliğim anlayamıyorum gelip gittiğini geçiyormu geçmiyormu baskı var kalçamda da
hayalim35 Smeyye-0 bir duş al uzan geçerse yalancıdır bak zaten doğum sancısı anlaşılmicak bir şey değil adet ağrısı gibi hafif başlar belden kasıklara vurur ama yokluyor yani devam eden bir sancı değil hani durduğunda anlıyorsun zaten nefes aldırıyor durunca
hayalim35 Smeyye-0 tamam zaten ilk başta hafif başlıyor bir süre snra şiddeti artıyor sancılar arası dakika sıklaşıyor sancılar arası dakikayı tut düzenli ise yani mesela 10 dakika aralıklarla geliyorsa doğum sancısı snra bu dakikalar yavaş yavaş azalıyor
Smeyye-0 hayalim35 uyuyunca geçmedi sabah 5 gibi kalktım biraz dolandım evde bidahs olmadı ağrı sancı sanırım yalancıydı umarım gerçek sancıyı anlayabilirim 🙏🏻
hayalim35 Smeyye-0 Evet yalancıysa duş alınca dinlenince yürüyünce geçiyor gerçek olanı anlamamak mümkün değil zaten birden yüksek sancılar gelmez vaktin olur hazırlığını yapman için