Suzican korkudan ziyade bence her hangi bi olumsuzluk varsa Allah korusun en azından doğum sonrası herhangi bi sürprizle karşılaşmamak için bi önlem veya bilgi almak için yapılması mantıklı çünkü net olmasa dahi ikili taramada bi risk çıksa 3lü tarama veya fetal dna gibi şeyler yapılıp netleşebilir doğum öncesi öğrenmek bence daha iyi tabi allah korusun kötü düşünmesinde anlamı yok🙂