denizcik Kızlaaaarr merhabalar herkese, ben Medicalpark'ta Aylin hocanın hastasıyım. 1 ay sonrasına detaylı ultrason randevusu almamı istedi. Bana verdiği isimler Ali İpek, Mustafa Salih, Eyüp Ekici. Bir de medicalparkın detaylı ultrason yapan doktoru Deniz hoca var, ona da gidebilirsin dedi. Medicalparkın hocasına ya da diğerlerine giden var mı? Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum☺️
Mermkara denizcik Ali İpeği tercih ettik Demetecler servet ünsal tıp merkezinde şu an.Ekim ayında gitmiştim ben 325 tl gibi bir ücreti vardı.Ankara’da en iyisi Eyüp Ekici ve Ali İpek diye duyduk fakat Eyüp Ekici çok yoğun olduğundan fazla kalamıyor belli süresi olduğunu duyduk.Ali İpekten de çok memnun kaldık kaş yapısının yakınlığına kadar kontrol etti 30 dk kadar da inceledi Medical Park’ın takipli gebesiyim doktorumda Ali İpeği önermişti ☺️
Emell denizcik ben aylin totanin yaninda ali ipek e yaptirmistim. Bi oraya bakabilirsin canim hala geliyorsa
Atakannn Banada doktorum Eyüp Ekici yi tavsiye etti , Şubat 16 sında ona gitmeyi düşünüyorum. Ücreti de 500 tl miş . Siz kadın doğumcudan memnun musunuz
denizcik Atakannn kadın doğum hocamdan inanılmaz memnunum. İlk zamanımda Magnet'e gitmiştim. 29 ekimde bir tek ordan randevu bulabilmiştim. İçerde kanama bölgesi görünüyordu. Aylin hocayı tavsiye ettiler, apar topar ona gittik. Sonrasında da onunla devam ediyorum. Harika enerjisi olan biri ☺️
Seden Ali ipek'i cok duydum ataturk hast.de iken gidicektim fakat ayrıldığını duydum ve bulunduğu muayenesinde fiyat bana cok fazla gereksiz geldi ve gitmedim uzman bi radyoloji doktoruna gittim ve ayni bilgileri aldim canim ama gebeliginde farkli bi sorunun varsa doktorunu dinlemen daha iyi tabi ama değilse baskada arastirabilirsin
denizcik Emell Ali hocanın yeri nerde acaba biliyor musun? Pınar hocada arkadaşımın eşi doğum yapmıştı, gayet memnun kalmıştı. Ben Aylin hocaya acilen gitmiştim. Sonra da onda devam ettim. O olmasa diğer tercihim Pınar hoca olacaktı☺️
Emell denizcik ay evet simdilik coook memnunum bende. Cukurambar korunun ilerisinde ato is merkezinde aylin totanin ozel muayenesinde yaptirmistim.
denizcik Emell az önce bir arkadaş da servet ünsal da çalışıyo dedi bana. Siz ne kadara yaptırmıştınız acaba?
NurDemir Ali İpek tavsiye ederim,bize o baktı.Servet Ünsal Tıp Merkezindeymiş,arayıp bilgi alabilirsiniz.Eyüp Ekicinin de iyi olduğunu duymuştum.
denizcik Emell teşekkür ederim. Bir yerde randevu bulamazsam diğerinden alırım diye sormuştum çok yoğun bir doktormuş da.
Emell denizcik hadi bakalim hayirlisi olsun guzel sonuclar alirsin insallah canim. Bu arada pinar hocada dohum yapan arkadasin normal dogummu yapti? Ilk dogumumuydu,?
denizcik Emell aynen ilk doğumuydu ve normal doğumdu. Kızı nerdeyse 2 yaşına girecek. Çok da memnun kalmıştı. İnşş seninki de kolaylıkla geçer sağlıkla alırsın kucağına ☺️
denizcik Emell ayyy inşş Allah'ın izniyle güzel geçsin bizimki de🙏 aynen canım ilk doğumuydu ve normal doğumdu. Kızı nerdeyse 2 yaşına girecek. Çok da memnun kalmıştı. İnşş seninki de kolaylıkla geçer sağlıkla alırsın kucağına ☺️