Ayseyldzatly Merhaba arkadaşlar hastaneye gittim kese var bebek yok Dr bir hafta sonra tekrardan gel bakalım dedi en kötü ihtimal boş gebelik olabilir dedi. Programa göre 7+2 ultrasyonda 6 haftalık göründü. Herşeyin hayırlısı tabikide ama kafama çok taktım .
mlkkk Ayseyldzatly Geç döllenme olabilir kese 6haftalıksa görülmemesi normal olabilir. Eğer haftaya bebek gözükürse son adet tarihine göre değil ultrason ölçümüne göre gününü düzenleyebilir doktor.
Harika38 Benimde adete göre 8. Haftada olması gerek ama ultrasonda bebek yeni göründü daha 6 haftalık dedi doktor. Geç döllenmiş geç tutunmuş. Hala ümit var Allah gönlünüze göre versin.