Ayscam Avrasya hastanesi kadın doğum doktoru Mehmet koç varken harika bir yerdi ama kendisi baya önce ayrıldı şimdiki doktorlar nasıldır bilmiyorum ama oraya giden arkadaşım her şeyi paraya dökmüşler Araplar da çok gittiği için resmen ticarethane olmuş dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum tabi. En son muayene 2000 verdiğini hatırlıyorum. Sonra gitmeyi bıraktı. Ama tabi bu tip durumlar kişiye göre değişen şeyler.