Kızlar herkese merhaba
Benim 4 yaşında bir oğlum var onun hamileliğini hiç bir sorun yaşamadan geçirdim. Sonra 6 ay önce 9 haftalık gebeliğim kalp durması nedeniyle sonlandı. Ve şimdi 10 haftalık hamileyim. Hamileligimin başından itibaren doktorum kontrol amaçlı beni coraspirine başlattı ve bu pihtilasma testini istedi. Sonra keseyi ve bebeğimin 6. Haftada kalp atışını gördükten sonra doktorum aspirini bırakıp iğnelere başlattı çünkü sonuçlarımın gelmesi uzun süreceği için önlem alalım dedi. İyide yapmış çünkü bugün sonuçlarım çıktı ve sonuçlar da
mthfr a1298c -heterozigot
PAI 4g/5g - homozigot 5g
Bunun disindakiler ise normal çıktı.
Anladığım kadarıyla doguma kadar iğnelere devam edecegim. Ama doktorum genetik uzmanına gitmemi istedi. Bu durumu yaşayanlar benimle aynı sonuçları olan var mı nasıl yol izlediniz ? Şuan korku içindeyim ne demek bu sonuçlar acaba yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻