nazel123 Kızlar göğsüm şuan aşırı dolu değil ama ağrıyor dokununca acıyor önerebileceğiniz birşey var mı
-Papatya33 Ağrıyan göğüste bir damar semsert oluyir ve bebek emerken çok kötü ağrı oluyor. O göğsü emzirmeyin ve sagarak boşaltın. Bana acildeki doktor öyle söyledi. Zaten o göğsü bosalttikca ağrının azaldığını göreceksiniz. Çok kötü bir ağrı