Fatma-K hayır ben serklajlı gebeyim. Sürekli yatıyorum. Seker yüklemesi yaptırmaya gittiğim gün ve ondan önce de ne zaman gitsem hastaneye bayılıyordum. Doktorum şeker yüklemesi yaptırma dedi. Ama 3 aylık ortalama şeker değerleri varmış sanırım onlara baktı. Açlık ve tokluk kan şekerine baktı. Normal dedi. Ama ben en ufak bir tatlı yesem veya en ufak bir makarna pilav yesem değerim 170-180 çıkıyor nasıl normal ben de anlamadım. O yüzden kendim ölçüyorum ve dikkat ediyorum