Merhaba güzel hamişler anneler . Yarın 40 haftalık oluyoruz . Bugün doktor acil sezeryan dedi fakat kabul etmedim beklemek istedim . Herhangi bir açılmam ve sancım yok . Bebekle ilgili de bir problem yok . Açılmam olması için ne yapmalıyım . Yardımcı olur musunuz ☺️