24 haftalık hamileyim ve özel bir hastanede hem kontrollerimi hemde doğumumu yaptırıcam ama bugün sans eseri başka bir hamile arkadaşımdan öğrendim sağlık ocağımdanda takipli olmam gerekiyormuş ve hamilelik sürecinde 2 doz tetanoz aşısı yapılması gerekiyormuş ve ben bunu bilmiyordum zaten normaldede sağlık ocağı tarafından aranmam gerekiyormus ama aranmadım ve bir bilgim yoktu bu yüzdende 2 doz aşımın vakti geçti bilenler yardımcı olabilir mi saglik ocagindan randevuda alamıyorum bu saatten sonra yapılabilir mi bu aşılar