EsoMom_ Selam kızlar beta hcg değeri 2 çıkıp hamile kalan var mı pazar günüydü yumurtlama günüm 5. Gün bugün kasıklarımda şiddetli ağrı sebebiyle gittim test yaptı adetim 14 Kasım da
Hasret18ayaz EsoMom_ ben varım 2 çıktı doktora benim hep 0 ksuur çıkıyordu hamileyim bence dedim değilsin negatif dedi inatlastim baya bu kadar eminsen yarın gel tekrar kan ver dedi gittiğim 7.39 olmuştu oğlum 2 buçuk yaşında şuan
EsoMom_ edis22 kimyasal gebelik geçirdim ve pazar günü yumurtlama olmasına rağmen salı günü kahverengi akıntı oldu ondan sonrasında sürekli kaşık ağrılarım var ve doktor solda yumurtan büyümüş dedi
EsoMom_ Hasret18ayaz ne zaman test vermiştin ki benim yumurtlamadan 6 gün geçmişti öyle kaşık ağrım olduğu için yapmıştı doktor
Hasret18ayaz EsoMom_ benim adetlerim duzensizdi pcosluyum ben adetim 21 gün gecikmisti bende kasık ağrısı sikayetiyle gitmiştim gebelik suphemde vardı tabi yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum ama geç döllenmeydi
EsoMom_ Hasret18ayaz ben yumurtlamadan 6 gün sonra yaptılar kan testini ondan kafam karıştı adet günüm 14 kasım