Bugün doktor kontrolüm vardı tam 35 haftalık olduk kilosu 2750 doktorum bir hafta önde gidiyor yediklerine dikkat et dedi ama buradan ve internetten baktım gayet normal çıkıyor kafamı allak bullak yaptı sizin bebişlerin kiloları kaç sizce de çok mu ?